شب زندان

چه چلیسای چوب چیله تراش سبز شوری

شب زندان

چه چلیسای چوب چیله تراش سبز شوری

رمضان

وقتی بین کلی مشکل گیر کنی، از نوشتن دلسرد بشی، ذهنت دیگه یاری نکنه چیزی بنویسی، نوشتنی که همیشه که نه ولی خیلی اوقات برات مایه ی آرامش بوده دیگه آرامش بهت نمیده، دیگه آرامشی رو که میخوای توش نمیبینی، یا شایدم فکر میکنی که نمی بینی، همش میگی امروز، فردا، می نویسم اما نمی نویسی. این مدت ننوشتنم درگیر مسائل زیادی بودم، اما باید همرو حل کنم، نباید کم بیارم، دوره ی کم آوردن تموم شده.

ماه رمضون امسالم اومد. نمی خوام از خیر و برکت یا حرفای تکراری بی پایانی که این ایام زده میشه چیزی بگم، فقط میگم، توی این ماه همدیگرو فراموش نکنیم، برای همدیگه دعا کنیم، وقت افطار، وقت سحر، چند دقیقه از وقتمونو بزاریم که برای دوستانمون دعا کنیم، هر کدوم از دوستام مثل خود من درگیر کلی مشکلاتن، تنهاشون نذاریم، یه دعای کوچیک چیزی ازمون کم نمیکنه، پس حداقل 5 دقیقه از وقتمون رو در طول 24 ساعت بهشون بدیم، شاید خدا صدای خودمونو برای خودمونم شنید، وقتی اول دوستانمونو دعا کنیم بعد خودمونو، نشون میدیم که بنده هستیم و به اون چیزی که خودش گفته که بندگان دیگر رو دعا کنیم تا دعا برای خودمون مستجاب بشه رسیدیم. تو این ماه همدیگرو فرامشو نکنیم.

امسال ۴۵ واحد ترم تابستونی برداشتم، ۲ تا ریاضی که حسابی هم سختن و ترم تابستونم کوتاه، توی گرما باید برم ساوه و برگردم، خدا این ۴ واحدو به خیر بگذرونه که با نمره ی خوبی قبول شم، تا معدلم کمی بیاد بالا و کمی خیالم راحت بشه برای ترمای بعد.

لینک دانبود دعای "ربنا اثر ماندگار استاد شجریان" رو در آخر براتون میزارم، امسال هم مثل چند سال اخیر این نوا جاش توی تلویزیون خالیه، اما این صدای سیما مارو از شنیدنش محروم کرده.

پ ن:

یک: امسالم مثل دو سال اخیر، برای همه ی دوستام دعا میکنم، اونا که هستن، اونا که رفتن و دوستیم باهاشون تموم شده، اما دوستیشونو فراموش نمی کنم. امسالم مثل پارسال هوتونو سر افطار دعا میکنم، برای اوان که میتونم اس ام اس میفستم که آمین بگن، اونا هم که نمی تونم دعا میکنم و اونا آمین بگن، اگر دعایی خواستید بکنم براتون تو نظرات به صورت خصوصی بگید، حتما دع میکنم

دو: شما هم برام دعا کنید، سخت محتاج دعا همتونم

سه: برای این ترمم شدید دعام کنید.

لینک دعای ربنا، اثر ماندگار استاد شجریان برای دانلود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد